Aksaray'da toplu taşımaya iki ayda ikinci zam yapıldı

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aksaray'da toplu taşıma ücretlerine iki ay içerisinde ikinci zam da yapıldı. Zamla birlikte sivil 11 lira, öğrenci 8, kartsız biniş 15 lira oldu. Aksaray Minibüsçüler Umumi Servisçiler Odası Başkanı Veysel Öztürk, "Bizi bir de rahatsız eden engelli kartları var, 65 yaş var, bir de tansiyon hastası, şeker hastası yüzde 40 ile bunlara engelli kartı veriyorlar. Gerçekten engelli ve ihtiyaç sahibi ise üyelerime sesleniyorum; kardeşim lütfen para almayın. Şehit, gazi bunlar değil 65 yaşında adamın milyonluk malı var ama her gün çeşmeden evine su taşıyor. O da bizim esnafımızı mağdur ediyor" dedi.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst