Bakan Koca duyurdu: Uzaktan sağlık uygulaması "Telemedicine" başlıyor

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Mardin'de basın mensuplarıyla sohbet eden Sağlık Bakanı Koca, uzaktan sağlık uygulaması "Telemedicine"nin önümüzdeki süreçte nerede, nasıl başlayacağının duyurusunu yapacaklarını bildirirken kuduz vakalarında artış yaşandığına ilişkin iddialara da değindi. Kuduz görülme sıklığında artış olmadığını söyleyen Koca, yeterli aşı stokuna sahip olunduğunu savundu.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst