Bursa Devlet Tiyatrosu sezonu Mai ve Siyah oyunuyla açtı

akabulut

Forum Üyesi
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
1,894
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Bursa Devlet Tiyatrosu sezonu Mai ve Siyah oyunuyla açtı

Bursa Devlet Tiyatrosu (BDT), sezonun ilk gösteriminde "Mai ve Siyah" oyununun dünya prömiyeriyle sanatseverlerin karşısına çıktı.

Halid Ziya Uşaklıgil'in aynı adlı eserinden Ceren Olpak tarafından uyarlanan "Mai ve Siyah" adlı oyun, Ece Okay'ın yönetmenliğinde ilk kez Ahmet Vefik Paşa Sahnesi'nde sahnelendi. Gerçek hayat ile hayali arasında sıkışan ve giderek daralan iç dünyasında var oluş mücadelesi veren şair Ahmet Cemil'i eksene alarak Osmanlı'nın son dönemlerine de ışık tutan oyunun ışık tasarımı Ali Karaman, dekor tasarımı Cenk Oral, kostüm tasarımı Gökçe Şener, müzikleri Can Atilla, koreografisi ise Filiz Dursunoğlu imzasını taşıyor.
Y6Jm1FTbN0KY93VYgvacVQ.jpg
Oyunda, Nejat Orbay Sehlikoğlu, Serdar Seçkin, Serkan Çetinkaya, Nazlı Ceren Argon, Çağrı Zora, Cansu Yılmaz, Nergiz Acar, Deniz Orakçı Yavuz, Diyar Gönülalçak, Efecan Baştürk, Akif Oktay, Ceren Kayış, Adnan Tunalı, Mert Çifçi, Baran Balkanlar, İpek Abama, Emre Yaşa, Fatih Kasap, Zeynep Yılmaz, Nilay Çalamak, Orhan Ergün, Ferhun Yılmaz ve Başak Cemre Gürbüz rol alıyor.

 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst