EMO: Sinop nükleer güç santralı inadından vazgeçilmelidir

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) 48. Dönem Yönetim Kurulu, Sinop NGS Nazım İmar Planı'nın askıya çıkarılmasına karşı yaptığı açıklamada, Türkiye'nin gerek elektrik üretimi gerekse arz güvenliği açısından bir nükleer santrala ihtiyacı olmadığının altını bir kez daha çizdi. Nükleer santral için gösterilen gerekçelerin "gerçeklerle bağdaşmadığı" ortaya konulan açıklamada, "Ülke insanımız nükleer kaza riski ile yaşamak zorunda bırakılmamalıdır" denildi. EMO, söz konusu planın iptali için dava açacak.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst