Bakan Uraloğlu: Türkiye, telekomünikasyonun merkezi olacak

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’yi bölgenin veri üssü yapma hedefiyle çalıştıklarını belirterek, “Hem devlet hem de özel sektör olarak yeni yatırımlarımız ve iş birliklerimizle Türkiye’yi bir telekomünikasyon merkezi haline getiriyoruz.” dedi.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst