Beşiktaş Belediyesi çalışanlarına yüzde 190 oranında zam

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Beşiktaş Belediyesi ve Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası (Tüm Bel-Sen) arasında toplu iş sözleşmesi imzalandı. Devlet memurlarını içeren sözleşme kapsamında çalışanlar yüzde 190 oranında zam aldı.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst