Depremzedelere ”Konteynerleri boşaltın” diyen İzmir Valiliği elektrik ve sularını kesti

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İzmir Valiliği, Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin sonrasında İzmir’de Bayraklı Geçici Konaklama Merkezi’ne yerleştirilen depremzedelerden 30 Eylül itibarıyla konteynerleri boşaltmalarını istedi. Gidecek yerleri olmadığı için konteynerlarda kalmaya devam eden depremzedelerin 15 gün önce elektrikleri, son olarak da suları kesildi. Depremzedeler duruma tepkiliydi.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst