absent722
Forum Üyesi
- Katılım
- 26 Mar 2021
- Mesajlar
- 82,739
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Takım
- HataySpor
Bursa'da boşanma aşamasındaki karısı ile 2 oğlunu silahla öldüren kişi intihar etti.
Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde eşi ve 2 çocuğunu tabancayla öldüren kişi aynı silahla intihar etti. Samet Ö. (34), dün gece boşanma aşamasında olduğu eşi Zeynep Ö. (30) ve 2 çocuğunun yaşadığı, uzaklaştırma kararı bulunan Yalıntaş Mahallesi 125. Sokak'taki eve gitti. Aralarında yaşanan tartışma sırasında karısı ile oğulları Metehan (9) ve Batuhan'a (4) tabancayla ateş eden Samet Ö. kendini vurdu.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.