İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, görev yaptığı 5 yıl boyunca birçok sınavdan başarıyla geçtiğini söyledi. En önemlisinin dürüstlük sınavı olduğunu söyleyen İmamoğlu, “Bana tam puanı aslında hükümet verdi. 5 yılda bin 19 kere inceleme ve teftişe tabi tutulmuş bir dönemi yaşadık. Soruşturmalar geçirdik ama aleyhimize hiçbir şey bulunamadı. Bin 19 kere aklanmış olduk” dedi.