İstanbul'da Kore müziği konseri düzenlendi

akabulut

Forum Üyesi
Katılım
24 Eki 2020
Mesajlar
1,894
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İstanbul'da Kore müziği konseri düzenlendi

Kore Haftası etkinlikleri kapsamında, Grand Pera Emek Sahnesi'nde konser programı düzenledi.

Kore Vakfı işbirliğiyle Kore Haftası etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen konserde keman, gitar, Kore'nin geleneksel enstrümanlarından haegeum ve pansori ile "Via Trio" ekibi sahneye çıktı.

Kore Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu'ndan yapılan açıklamada, görüşlerine yer verilen Başkonsolos Lee Woo Sung, "Via Trio grubu, Kore'nin geleneksel ve modern müziğini harmanlayarak, özellikle 'Arirang' gibi Kore'ye özgü melodileri tüm dünyaya tanıtmayı hedeflemektedir" ifadesini kullandı.

JrZCsbAcSU6yRjFFSO-BoA.jpg
Konserde "K-Pop'un Geçmişi ve Bugünü" temasıyla Chunhyang-ga'dan "Sarang-ga" ve Kwangsuk Kim'in "60'lı Yaşlarındaki Bir Çiftin Hikayesi" çeşitli Kore şarkıları dinleyicilerin beğenisine sunuldu.

 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst