Şaşal Su, 22 Eylül'de Türkiye ile Buluşuyor

ZiPpO

Forum Üyesi
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
16,934
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İzmir Büyükşehir Belediyesi, Türkiye’nin özlediği Şaşal Su’yu İzmirlilerle yeniden buluşturuyor. Şaşal Su Fabrikası, 22 Eylül’de İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer tarafından açılacak.
 
Kıbrıs Haber - yığıntı - verigom bilgi bankası - metal işleme - Tiktok video indir - Backlink
Üst